Pretty Woman
When streetwise Vivian (Julia Roberts) meets billionaire Edward (Richard Gere), their lives are worlds apart. But Vivian's energetic spirit challenges Edward's no-nonsense approach to life, and soon they are teaching each other – and falling in love!