The Siege
When a campaign of terror begins in New York City, it’s up to an FBI agent (Denzel Washington) and an Army general (Bruce Willis) to find who’s responsible and end the destruction.
When a crowded Brooklyn bus explodes, it marks the beginning of a campaign of terror on the streets of New York. Now, it’s up to FBI special agent Anthony “Hub” Hubbard (Denzel Washington) and U.S. Army General William Devereaux (Bruce Willis) to find out who's responsible. It’s explosive danger at every turn when they set out to wage an all-out war against a ruthless band of terrorists.