What Lies Beneath
A woman visited by the ghost of beautiful girl initially believes her neighbor has been murdered but eventually realizes her own husband, a college professor, had an affair with a student and then killed her to keep her quiet.
It had been a year since Dr. Norman Spencer (Harrison Ford) betrayed his beautiful wife Claire (Michelle Pfeiffer). But with Claire oblivious to the truth and the affair over, Norman's life and marriage seem perfect, so perfect that when Claire tells him of hearing mysterious voices and seeing a young woman's wraith-like image in their home, he dismisses her mounting terror as delusion. However, as Claire moves closer to the truth, it becomes clear that this apparition will not be dismissed and has come back for Dr. Norman Spencer and his beautiful wife. A spellbinding supernatural thriller, WHAT LIES BENEATH takes a number of surprising twists and turns that will leave audiences on the edge of their seats.