Wish
“Wish” is an animated film welcoming audiences to the kingdom of Rosas, where Asha, a sharp-witted idealist, makes a wish so powerful that it is answered by a cosmic force. Together, Asha and Star confront a formidable foe—the ruler of Rosas, King Magnifico—to save her community and prove that when the will of one courageous human connects with the magic of the stars, wondrous things can happen.