Comedy Queen
13-year-old Sasha has decided to become a stand-up comedian. Most of all, she wants to make her dad laugh, as he often cries in the shower when he thinks no one is listening. At home, everything is a reminder of mother who is no longer alive, and behind Sasha's eyes the tears are burning, but she refuses to cry.
13-year-old Sasha has decided to become a stand-up comedian. Most of all, she wants to make her dad laugh, as he often cries in the shower when he thinks no one is listening. At home, everything is a reminder of mother who is no longer alive, and behind Sasha's eyes the tears are burning, but she refuses to cry. Secretly, she writes a list of everything she has to do to survive the grief, which includes shaving her hair, stop reading books, turn down the world's cutest puppy and above all, become a Comedy Queen.