Murder in Ghosts of le Havre
In an apartment in Le Havre – an industrial port city in Northwest France – a mummified body is found in a chimney. Police Captain Ariane Salles is sent to investigate, together with her friend and colleague Gaspard Lesage. The plot thickens as they attempt to identify the deceased. A respected local family seem to be linked to the case.