Merry Christmas
Annemor and Frank look forward to their first family Christmas in ten years, but their merry plans soon turn chaotic. Their daughter has a new partner, their son faces divorce over a gluten-allergic dog, and an old secret threatens everything.
Annemor and Frank are overjoyed that their children and grandchildren will celebrate Christmas at the family farm for the first time in ten years, but nothing goes according to plan. Their daughter Tessa has replaced her partner Emma with a Swedish fitness trainer, while their son Samuel is on the verge of a divorce due to a gluten-allergic dog. Grandson Petter is desperately trying to propose to the most beautiful girl in school—in Hebrew—and their neighbor Nils is at death’s door. Annemor and Frank must navigate between small and large catastrophes to keep their family together, but just as the Christmas calm finally descends, an old secret comes to the surface. This could be the family’s last Christmas together.