The Princess and the Frog
A modern twist on a classic tale from Walt Disney Animation Studios features a beautiful girl named Tiana who dreams of owning her own restaurant. When she meets a frog prince who desperately wants to be human again, a fateful kiss leads them both on a hilarious adventure through the mystical bayous of Louisiana.