From 49 kr a month for 3 months
An accident in a tunnel leads to a life-and-death struggle for those involved. A tanker truck crashes inside a tunnel in the icy Norwegian mountains. Families, teenagers, and tourists are suddenly trapped in the dark. Outside, a blizzard rages, halting rescue crews. When the tanker truck begins to burn, those trapped in the tunnel wonder whether help will arrive in time.