Babblarna
Come with us to Babblarna’s Valley. Here you’ll find Babba, Bibbi, Bobbo, Dadda, Diddi, Doddo and their friends Klonk, Tut the car, Vovvo the dog, and Faffa the bird. The world of the Babblarna is full of language play and children are invited to sing along, make sounds, talk and move. No one can sit still in the world of Babblarna!
Come with us to Babblarna’s Valley. Here you’ll find Babba, Bibbi, Bobbo, Dadda, Diddi, Doddo and their friends Klonk, Tut the car, Vovvo the dog, and Faffa the bird. The world of the Babblarna is full of language play and children are invited to sing along, make sounds, talk and move. No one can sit still in the world of Babblarna! By playing with and talking about the Babblarna, children can learn to differentiate between different speech sounds and are encouraged to develop their speech and language in a playful way.
Diddi wants to finish the jigsaw puzzle. All the friends come and say good night.
Diddi and Dadda play hide-and-seek. It’s not so easy to find a good place to hide.
Bibbi makes chocolate balls, and Dadda wants to try, too. Oh dear, look how messy it is!