Evil
16-year-old Erik is entangled in a life of evil and violence, both at home and in the schoolyard. He eventually gets expelled from school and is sent to Stjärnsberg boarding school. This is Erik's last chance to break free from his previous life. At Stjärnsberg, there is a systematic oppression of the younger students, sanctioned by the school and practiced by the older students.
16-year-old Erik is entangled in a life of evil and violence, both at home and in the schoolyard. He eventually gets expelled from school and is sent to Stjärnsberg boarding school. This is Erik's last chance to break free from his previous life. At Stjärnsberg, there is a systematic oppression of the younger students, sanctioned by the school and practiced by the older students. For Erik, it is about surviving without breaking. Through a strong friendship with his roommate, Pierre, he gets a fresh view of the world around him.