Pose
The legends, icons and ferocious house mothers of New York’s underground ball culture, a movement that first gained notice in the 1980s; featuring the largest cast of transgender actors in series regular roles.
1994. With the AIDS epidemic reaching fever pitch, Blanca finds purpose working as a nurse’s aide.
When Pray Tell’s alcoholism leads to expected consequences, Blanca stages an intervention.
After she is unjustly arrested, Elektra convinces Blanca to help dispose of the trunk in her closet.
After a startling health update, Pray Tell returns home to reconnect with his birth family.
While the dust settles on their unforeseen life change, Papi adjusts to being a guardian.
When Blanca discovers an HIV clinical trial is denying access to people of color she joins ACT UP.