I Nostri Figli
In Sicily, Elena was killed by her ex-husband. The competent court is about to assign Elena’s three children to different children’s group homes. There is only one cousin of the victim who could take them into foster care, Roberto with his wife Anna. Anna and Roberto decide to adopt the three siblings, but the children discover a terrible truth about their mother’s death.