I, Addict
Javier Giner, a thirty-year-old audiovisual professional, voluntarily checks himself into a rehabilitation center due to his alcohol and cocaine use. Armed with his personal journal and complete determination to reverse the path he’s going down, Javier faces what is undoubtedly the key moment of his life. The months of recovery in the rehab center, surrounded by nature and a cast of memorable characters, completely change Javier Giner’s life.
Javier Giner, a thirty-year-old audiovisual professional, voluntarily checks himself into a rehabilitation center due to his alcohol and cocaine use, having been diagnosed with an impulse-control disorder. After living in a downward spiral of self-destruction for years, Javier decides not to leave the center until he has fully recovered. Armed with his personal journal and complete determination to reverse the path he’s going down, Javier faces what is undoubtedly the key moment of his life. The months of recovery in the rehab center, surrounded by nature, supported by his social worker Anais and a cast of memorable treatment companions, completely change Javier Giner’s life.
Javier decides to leave the rehabilitation center where he has been admitted as a patient.
Javier checks himself in to the rehabilitation clinic again, several weeks after leaving it.
After six weeks in rehab, Javier has adapted to the clinic. Lola’s arrival disrupts the calm.