Murder in Tarentaise Valley
As the sun rises over the mountains, its rays light up the vast pine forest that covers the steep slopes of the valley. As usual, Lisa is taking her morning run in the woods. Today, though, as she catches her breath, she sees the figure of a little boy sitting on a rock. He looks to be about eight years old. The hood of his parka is up, and he is totally still.