Murder in Normandy
Clément Royan gets called to solve a murder. The case, however, takes a different turn when the victim turns out to be a former employee of his grandmother's casino, Denise Royan. As Clément reconnects with his casino-rich family, he will also have to collaborate with a colleague for whom he still has feelings while straddling between traditional Normandy customs and family secrets.
Clément Royan gets called to solve a murder. The case, however, takes a different turn when the victim turns out to be a former employee of his grandmother's casino, Denise Royan. Clément reconnects with his family, who made their fortune in casinos while he chose a different path. Between traditional Normandy customs and family secrets, Captain Royan will also have to collaborate with a colleague for whom he still seems to have feelings. Keeping his composure, Clément marches ahead to solve the mystery hovering over the coasts of Normandy.