13 Factors That Saved Apollo 13
13 Factors That Saved Apollo 13" tells the harrowing story of NASA's daring rescue mission. Facing oxygen leaks and other perils, astronauts and ground teams race against time to ensure a safe return from deep space. Through exclusive interviews and stunning visuals, the film explores the crucial factors that secured the crew's survival against all odds.