The 40-Year-Old Virgin
Andy Stitzer has gone 40 years without "doing it." Now his pals are making it their mission to help him score…fast! Can he survive their hilariously bad advice? Will he land in the arms of the way-too experienced or the way-too-drunk? Or can he find true love where he least expects—from a gorgeous grandmother?
Andy Stitzer (Steve Carell) has gone 40 years without "doing it." Now his pals are making it their mission to help him score... fast! Can he survive their hilariously bad advice? Will he land in the arms of the way-too-experienced or the way-too-drunk? Or can he find true love where he least expects — from a gorgeous grandmother (Catherine Keener)?