Elio
In this fun-filled, action-packed cosmic adventure, Elio, a space fanatic with an active imagination, is beamed up to an interplanetary organization with members from galaxies far and wide. Mistaken for Earth’s leader, Elio must form bonds with alien life-forms, navigate an intergalactic crisis, and discover who and where he’s truly meant to be.