Grosse Pointe Blank
John Cusack, Minnie Driver and Dan Aykroyd are hilarious in this killer comedy hit. Martin Blank is a hit man stuck in a career rut when his 10-year high school reunion gives him the chance to rekindle an old flame and pull off one final job.