Life or Something Like It
A reporter is spurred to action to change her life after she interviews a psychic homeless man who tells her that her life has no meaning and will end in a few days.
TV reporter Lanie Kerrigan (Angelina Jolie) interviews a psychic homeless man (Tony Shalhoub) for a fluff piece about predicting the score of a football game. But instead of foretelling about the game, he warns her that her life has no meaning, and is going to end in just a few days. Lanie is sparked to action, and tries to change the pattern of her life for the better.