Powder
Harassed by classmates who won't accept his shocking appearance, a shy young man known as Powder struggles to fit in. But the cruel taunts stop when Powder displays a mysterious power that allows him to do extraordinary things.
You've never experienced anything quite like POWDER -- the uplifting, must-see hit that audiences and critics loved! Harassed by classmates who won't accept his shocking appearance, a shy young man known as Powder struggles to fit in. But the cruel taunts stop when Powder displays a mysterious power that allows him to do extraordinary things. This phenomenon changes the lives of all those around him... in ways they never could have imagined. Hollywood stars Jeff Goldblum and Mary Steenburgen lead a top-notch cast in this unforgettable story of hope and wonder!