Romeo & Juliet
Romeo and Juliet secretly wed despite the sworn contempt their families hold for each other. It is not long, however, before a chain of fateful events changes the lives of both families forever.
In the city of Verona, two families have a prolonged and ancient feud. The Montagues and the Capulets co-exist under the stern eye of the Prince, but the hatred between the families threatens all, in particular the children. But when young Romeo, a Montague, first sets eyes on the virginal Capulet daughter Juliet, no enmity between families can prevent his falling in love with her, and her with him.