The Giant Robber Crab
In the secluded isolation of Christmas Island, crabs have become the guardians of a lush rainforest kingdom. The robber crab is an unruly king, with a meter-wide leg-span and claws that can open a coconut. As we follow the robber’s life cycle, we learn that crabs are much more than creepy crawlies.