King of the Ring
This Chilean film portrays the life of Arturo Godoy, Chile's most successful boxer. In the 1940s, Godoy and Leda arrive in New York. He seeks the world title against Joe Louis, and she dreams of shining on Broadway. Love blossoms between them, but the arrival of Gabriel Meredith boosts their careers and, at the same time, jeopardizes their relationship and the dreams they have built.