Anywhere But Here
Adele is flashy, flirtatious dreamer. Her daughter Ann is a quiet, no-nonsense realist. On the surface, they're like oil and water, but deep down there are two of a kind. "Susan Sarandon is show-stopping" (The New York Times) and "Natalie Portman soars" (NY-1) in this funny and touching story about a mother who knows best and a daughter who knows better!