The Happening
A paranoid thriller about a family on the run from a natural crisis that presents a large-scale threat to humanity.
Mark Wahlberg stars as Elliot Moore, a high school science teacher trying to save his family from a terrifying, invisible killer. As Elliot discovers the incredible possibility of what is happening, it is clear that no one - and nowhere - is safe.