Ronaldo
For the first time ever, the world gets vividly candid and unparalleled, behind-closed-doors access to the footballer, father, family man and friend in this moving and fascinating documentary. The film gives an astonishing insight into the sporting and personal life of Cristiano Ronaldo at the peak of his career.
Filmed over 14 months with unprecedented access into the inner circle of the man and the sport, this is the first official and fully authorized film about one of the most celebrated figures in soccer. For the first time ever, the world gets vividly candid and unparalleled, behind-closed-doors access to the footballer, father, family man and friend in this moving and fascinating documentary. Through in-depth conversations, state-of-the-art soccer footage and never-before-seen archival footage, the film gives an astonishing insight into the sporting and personal life of triple Ballon d'Or winner Cristiano Ronaldo at the peak of his career.