Life-Size
Casey's world is changed forever when a series of mystic mishaps brings her fashion doll "Eve" to life.
Sad and lonely after the death of her mother, Casey would do anything to see her again…including trying to resurrect her. But when a series of mystic mishaps mistakenly brings her fashion doll "Eve" to life instead, it changes Casey's world forever.