DocumentariesSports
On May 20th, Desportivo das Aves reached their first-ever Portuguese Cup football final. It chronicles the journey of the team and their fans from Aves to Jamor to face Sporting. A vivid account of fan anguish both outside and inside the stadium, narrated by Antena 1.