Epic Movie
Two of the warped writers of Scary Movie now set their parodic sights on the largest genre of them all: Hollywood's big-budget, special effects-laden, blockbuster franchise films.
The hilarious hi-jinks begin when a hapless group of orphans from curious backgrounds come together to embark on an adventure that takes them to a special chocolate factory where they fall into an enchanted wardrobe and wind-up in a magical land. Here, hilarity ensues when the bungling bunch run into a colorful collection of characters including a flamboyant pirate and a gang of wizardry-apprentices who they join forces with to overthrow the wicked White Witch of Gnarnia.