Dreaming of Joseph Lees
A woman’s childhood crush on her cousin, Joseph Lees, is reignited when he returns home, but she’s forced to make a fateful choice when another suitor becomes dangerously possessive.
Set in Somerset in 1958, Dreaming of Joseph Lees is the story of a young woman named Eva who begins to see her somewhat complicated life in romantic terms as she dreams about her dashing and attractive cousin. But when her current lover turns dangerously possessive, she is forced to make a choice between them.