The Big Brother
A film for children about fun and cruelty, made using a mixture of stop-motion photography and animated drawings. Two animated figures develop a life of their own. They humiliate and demean a third, as yet incomplete animated figure, until the tables are turned and the third figure emerges as being their stronger older brother.