Die Hard with a Vengeance
NYC Detective John McClane is back and is about to face his worst day yet! A crafty terrorist is set to wreak havoc throughout the city unless his demands are met. McClane, along with an unlikely hero, get caught in this twisted game of hide-and-seek.
Superstar Bruce Willis takes nonstop action and narrow escapes to the ultimate extreme in Die Hard With A Vengeance! Beleaguered NYC Detective John McClane faces his worst day yet when a new foe (Jeremy Irons) wreaks havoc in downtown Manhattan - then threatens more devastation if his demands aren't met! Caught in a sadistic game of hide-and-seek, McClane and an unlikely hero (Samuel L. Jackson) race against time to avert more lethal mayhem.