Six Days, Seven Nights
A gruff, rough-hewn cargo pilot and a sharp-tongued New Yorker are stranded together on a deserted isle after their plane to Tahiti is forced down in a storm. The two quickly discover all the perils of paradise.
Quinn Harris is a rough hewn aviator living an uncomplicated existence in paradise, content with the comfortable living he makes flying freight in his weather-beaten old plane, Quinn's life is just the way he wants it...until he meets Robin Monroe. She's from New York - a sharp, driven, magazine editor on holiday with her new fiancé Frank Martin. When an unexpected editorial deadline requires Robin to be in Tahiti, she reluctantly bribes Quinn to fly her there. Forced down in a storm, the two suddenly find themselves stranded on a deserted island. Danger and romance ensue as the two castaways are thrown into a series of adventures not found in any vacation brochure. They're the last two people who'd want to be stranded on an uninhabited jungle island together-and neither one had plans for the romantic adventure.