Love is in the Air
Eda Yıldız wins a scholarship to study abroad during her last year as she was the top student in her department, but her life gets turned upside down when the scholarship gets cut. Eda tries to reach Serkan Bolat, the man who cut her scholarship for months. Serkan and Eda's tragicomic and romantic events, which started with the arrival of Serkan Bolat, drag them into a rollercoaster of emotions.