Smoking Club 129 Normas
Oscar is a man in his late thirties who, after a “life crisis”, leaves his job as a civil servant and breaks up with his girlfriend to set up a cannabis smoking club with a friend from college, lawyer Danny. Oscar has one basic rule: “The club is a space of freedom.” A place in which one can take refuge from the outside world and is able to be oneself.