The Salisbury Poisonings
In March 2018, Salisbury became the site of an unprecedented national emergency that garnered international attention. The horrific trials of discovery, identification, and decontamination of the city's deadly infection would not have been overcome without the extraordinary heroism shown by the local community.
When two people fall unconscious in public, officials realize lethal poison was spread around town.
The city falls further into lockdown as public panic increases and decontamination efforts expand.
The city struggles with the renewed panic and Tracy learns the second wave is worse than the first.