I Bought a Rainforest
As a child, Jacob helped buy a piece of rainforest. Twenty years later, he wonders if it's still there. His investigation takes him on a journey to Costa Rica to find his patch of trees, questioning if one person's effort can truly make a difference in protecting our planet.