Vitória
Vitória discovers her father-in-law is a criminal who will stop at nothing for power. After her husband's death, she's framed, sent to prison, and loses custody of her children. Two years later, she's free and is determined to get them back. With the help of Jorge, her first love and a brilliant lawyer, Vitória must face the powerful Manuel Mendonça to reclaim her family and expose the truth.
Vitória fights to keep her family together when she discovers her father-in-law, Manuel Mendonça, is a criminal willing to sacrifice his own family for power and wealth. After her husband's tragic death, Vitória tries to shield her children from their grandfather's influence and expose his crimes. But when she defends herself from her brother-in-law, she is framed, sent to prison, and loses custody of her kids. Two years later, she is released, determined to get Afonso, Beatriz, and Francisco back. Little does she know, Manuel has turned them against her and will stop at nothing to keep her away. With the help of her first love, top lawyer Jorge, Vitória must fight to win back her children's love and trust by unmasking her father-in-law, even if it means destroying the Mendonça empire.