Vigil
When a crew member is found dead on board Trident nuclear submarine, HMS VIGIL, Detective Amy Silva is called to investigate. The catch? The UK’s nuclear deterrent must remain unbroken, so the submarine stays on patrol and Amy must join the crew to investigate.
When a crew member is found dead on board Trident nuclear submarine, HMS VIGIL, Detective Amy Silva is called to investigate. The catch? The UK’s nuclear deterrent must remain unbroken, so the submarine stays on patrol and Amy must join the crew to investigate. On land, Detective Kirsten Longacre’s investigation leads to tragedy, and it becomes clear that these two deaths are part of a coordinated attack. Kirsten makes powerful enemies when she unearths a top-secret cover up, but, when a significant arrest reveals a grave threat to Vigil, the forces must work together to save Vigil and her crew.
When a military weapons test turns deadly, DCI Amy Silva is called in to investigate.
After escaping from a gunman with her life, Amy follows a new lead to the Middle East.
When a pilot is attacked, Amy is under pressure to find the traitor in the ranks.
Amy and Eliza are held hostage by the dissidents at the heart of the investigation.
Amy is running out of options as she grapples with the full scale of the conspiracy.