Pocoyo
Pocoyo is a curious, fun-loving, friendly toddler who's always into something new. Whether he's on a quest with his friends in outer space - or just cleaning up his blocks - every day is an adventure!
It’s Christmas time, and Pato wants to decorate a Christmas tree. Will the gang find the one?
Pocoyo finds three chicks whose parents seem to be missing, so he decides to look after them.
Pato's bought a brand new phone, and he loves the technology, but watch out for the drawbacks!
Environmental disaster: the water is polluted! Our friends decide to clean out the lake.
Roberto is playing football as a goalkeeper. He gets hit so many times that he goes crazy.
Pato's experiencing weird things. He investigates the cause and finds new friends!
Elly wants to paint her new house pink with Pocoyo and Pato's help, so they look for a common color.
Our friends head into the forest to pick berries for a cake, but poor Pato eats the wrong one!
Pocoyo and Nina are playing tennis. Pato and Elly add other sports elements. What a mix!