Primal Survivor
Extreme adventurer Hazen Audel relives his most thrilling, most agonizing and most down-right disgusting moments and reveals what it takes to become a Primal Survivor. Finding water, sourcing protein, building shelter and making fire are essential to staying alive in the wild, but in some hostile regions of the world, these survival basics can seem impossible to master.