A Ring of Endless Light
In hopes of briefly forgetting her troubles, Vicky Austin assists a handsome researcher who works with sea mammals and discovers that she can communicate with dolphins.
Sixteen-year-old Vicky Austin is faced with the impending death of her beloved grandfather, who is suffering from leukemia. In hopes of briefly forgetting her troubles, Vicky begins assisting a handsome young researcher named Adam who works with sea mammals. She soon discovers that she has the unique ability to communicate with dolphins.