Urban Farming
Urban farming, alongside home-grown produce and locally sourced food, is gaining popularity. Advocates tout its benefits for nutrition and climate preservation. But is it truly sustainable? Are do-it-yourself planting and harvesting worthwhile or are they just exploitation by garden center marketing?