Team Players
Elisa and Matheus are sworn enemies. She is a talented sports journalist with a short temper; he is a soccer goal scorer famous for partying. When a health problem forces the player to interrupt his career, Elisa gets the chance to present her first sports show, with one condition: Share the stand with his enemy. And the war between them becomes the recipe for success.
Elisa is a sports journalist determined to make her way in a world dominated by men, but her explosive temperament has cost her her job. At rock bottom, Elisa no longer has any hope, when Matheus crosses her path. Elisa catches one of the most important players in Brazilian soccer skipping training camp the day before the championship final. That unusual encounter becomes the scoop that Elisa needed to get her job back. But with the job, Elisa gains an important enemy. Matheus declares war on the journalist, shortly before having his career interrupted by a health problem. Forced to retire, Matheus is invited to share the desk of a famous sports show with Elisa. He accepts, with one goal in mind: revenge.
Elisa is fired, but she has a scoop to get her job back: Matheus skipping training.
Matheus and Elisa call a truce when a possible fake news unites them against Laércio.
Elisa and Matheus agree to exchange favors, but fulfilling the agreement is not an easy task.
Matheus and Elisa return to the field, this time as coaches, but Matheus' heart can't take it.
Gossip runs wild and Suzana tells the world what happened between Elisa and Matheus.