UFO Europe: The Untold Stories
For decades, European governments and their Military Intelligence services have been secretly watching our skies. Reports of UFOs, “Unidentified Flying Objects,” have been collected, investigated and stored away in countless thousands of confidential files. Now, for the first time, we have collated sighting and secret official reports across the entire European continent.