Mickey's Christmas Carol
An all-time Christmas classic gets a fun Disney twist as greedy Scrooge learns to embrace the spirit of the season.
Mickey, Donald, Goofy and all their pals star in an all-time Christmas classic. Ebenezer Scrooge is far too greedy to understand that Christmas is a time for kindness and generosity, but with the guidance of some newfound friends, Scrooge learns to embrace the spirit of the season. Contains tobacco depictions.