Camp Newton
Camp Newton for extraordinary kids opens its doors to kids who love science. Great adventures, new friends and awesome mysteries await.
Camp Newton for extraordinary kids is not your run-of-the-mill summer camp, it's a camp for kids who love science. They'll have great adventures, meet new friends and uncover mysteries that go beyond the boundaries of science.