All About Steve
Sandra Bullock and Bradley Cooper co-star in this funny tale of an eccentric woman who chases a news cameraman around the country, trying to convince him they're meant for each other.
After one short date, a brilliant but socially inept woman decides CNN cameraman Steve is her true love. Since Steve's job takes him hither and yon, she crisscrosses the country, turning up at media freak shows as she tries to convince him to love her. She fails in this objective, but falls in with some misfits who appreciate her just the way she is.